“Politike povrata i zamjena” 

Politika povrata i zamjena – Univerzal.ba
Datum posljednje izmjene: 21. maj 2025.

1. Opseg i pravna osnova

Ova Politika uređuje vaše pravo na povrat ili zamjenu proizvoda kupljenih na univerzal.ba u skladu sa Zakonom o zaštiti potrošača u BiH i Ugovorom na daljinu. Za sve detalje vezane uz vaše pravo odstupanja od ugovora, pogledajte naše Uvjete korištenja i Politiku privatnosti.


2. Rok za povrat

Kupac ima pravo zatražiti povrat ili zamjenu unutar 30 dana od datuma isporuke. Za odgodu povrata zbog reklamacije kvara, rok za prijavu neispravnog proizvoda je 7 dana od isporuke.


3. Uvjeti za povrat i zamjenu

  • Artikl mora biti neotvoren, netaknut i u istom stanju kao pri dostavi, s originalnom ambalažom.

  • Za neispravne ili oštećene proizvode, povratna dostava je besplatna i mi ćemo preuzeti trošak slanja zamjenskog artikla.

  • Za ostale povrate, kupac snosi troškove dostave – ti iznosi bit će oduzeti od iznosa refundacije.


4. Izuzeća od povrata

Sljedeće proizvode nije moguće vratiti ili zamijeniti odlukom kupca:

  • Kvarljiva roba (hrana, cvijeće, novine, časopisi)

  • Higijenski proizvodi i intimna roba

  • Opasni materijali, zapaljive tečnosti i plinovi

  • Poklon-kartice

  • Digitalni/download softver

  • Personalizirani ili izrađeni po mjeri proizvodi

  • Otvorene CD/DVD, video igre, kazete i vinil ploče


5. Dokaz o kupovini

Za svaki povrat ili zamjenu potrebno je priložiti račun ili drugu potvrdu o kupovini. Ne šaljite artikl natrag proizvođaču.


6. Djelomične refundacije

Slučajevi u kojima odobravamo djelomičan povrat sredstva (do 30 % ili po procjeni):

  • Artikl s vidljivim znakovima korištenja

  • Nepotpuni ili oštećeni dijelovi koji nisu rezultat greške naše firme

  • Povrat artikla nakon isteka 30 dana


7. Postupak refundacije

  1. Kad zaprimimo i pregledamo vraćeni artikl, obavijestit ćemo vas e-poštom o statusu (odobreno/odbijeno).

  2. Ako je refundacija odobrena, sredstva ćemo uplatiti na vašu karticu ili izvorni način plaćanja u roku od 14 dana.


8. Kašnjenja ili nedostaci u refundaciji

  • Provjerite stanje na računu i kontaktirajte banku ili izdavatelja kartice.

  • Ako i dalje ne primite refund, obratite nam se na info@univerzal.ba.


9. Akcijski (sale) artikli

Artikli kupljeni po sniženoj cijeni ne podležu refundaciji, ali se mogu zamijeniti u slučaju kvara ili oštećenja.


10. Zamjene

Zamjena se vrši samo za artikle koji su isporučeni oštećeni ili neispravni. Za zamjenu pošaljite nam e-poštu na info@univerzal.ba i adresu povrata:

Univerzal T.T supermarket📞 Telefon: +387 37 511 590
+387 37 511 186
📧 E-mailkontakt@gorenjestudio.ba
🏢 Adresa: Gen.Izeta Nanića bb, 77220 Cazin Bosna i Hercegovina


11. Pokloni

  • Ako je artikl kupljen kao poklon i direktno poslan vama, dobit ćete poklon-kupon u iznosu vrijednosti vraćenog artikla.

  • Ako je poklon kupljen za nekog drugog i poslano u ime poklonodavca, refundacija ide na račun poklonodavca.


12. PDV i računovodstvo

Sve cijene uključuju važeći PDV. Povrat sredstava uključuje i PDV. Čuvamo kopije računa u skladu s računovodstvenim propisima 5 godina.


13. Promjene politike

Sve izmjene ove Politike bit će objavljene na ovoj stranici, a značajnije promjene bit će najavljene putem e-maila ili obavijesti na sajtu.


14. Rješavanje sporova

U slučaju spora, kupac se može obratiti nadležnom potrošačkom vijeću ili sudu u Sarajevu.


Kontakt za podršku
Ako imate dodatnih pitanja, pišite na info@univerzal.ba ili zovite +387 37 511 590